Automatyzacja zamówień


Integracje Way2Send
Nasz partner, Way2Send przygotował specjalny mechanizm pozwalający na automatyczne pobieranie zamówień z dowolnej ilości kanałów sprzedaży (np. Allegro + sklep internetowy itp.), kumulowanie ich w jednym wygodnym panelu i automatyczne przekazywanie ich do magazynu po spełnieniu określonych warunków (np. zamówienia opłacone z góry). Panel Way2Send pozwala na dowolne konfigurowanie reguł przekazywania zamówień oraz na bieżącą analizę i przetwarzanie składanych zamówień przed przekazaniem ich do magazynu.
W chwili obecnej oferujemy integrację z następującymi systemami sprzedażowymi:
- Allegro
- Click Shop
- eBay
- Ebexo
- GoShop
- IAI
- I-Systems
- Magento
- PrestaShop
- Shoper
- Sklepicom
- SoteShop
- Shoplo
- SkyShop
- Spree Commerce
- WooCommerce
Automatyzacja zamówień – Integracja własna API
Kod kreskowy (EAN) to kluczowe oznaczenie produktu. Na jego podstawie odbywa się cała praca magazynowa. Jeśli znasz kod kreskowy produktu – przepisz go dokładnie w tym polu. Ale co zrobić jeśli produkt nie posiada kodu EAN lub Ty go nie znasz? W takim wypadku nie musisz go wprowadzać. Magazynierzy rozpoznają produkt w dostawie na podstawie pozostałych informacji i jeśli produkt nie posiada kodu kreskowego – zostanie mu on nadany przez nasz system. (w kartotece zobaczysz go klikając w opcję “Szczegóły” na liście produktów). Jeśli wiesz, że produkt nie posiada kodu i na pewno trzeba będzie mu go nadać – poinformuj o tym swojego opiekuna w Logistiko przed wysłaniem dostawy, wspólnie ustalicie jak najlepiej oznaczyć produkt, żeby uniknąć pomyłki przy przyjęciu dostawy.