Automatyzacja zamówień

Doskonale wiemy jak ważna jest automatyzacja zamówień. Dla klientów z dużą sprzedażą lub posiadających kilka kanałów sprzedaży oferujemy dwie metody automatyzacji przekazywania zamówień ze sklepu do magazynu Logistiko.

Integracje Way2Send

Nasz partner, Way2Send przygotował specjalny mechanizm pozwalający na automatyczne pobieranie zamówień z dowolnej ilości kanałów sprzedaży (np. Allegro + sklep internetowy itp.), kumulowanie ich w jednym wygodnym panelu i automatyczne przekazywanie ich do magazynu po spełnieniu określonych warunków (np. zamówienia opłacone z góry). Panel Way2Send pozwala na dowolne konfigurowanie reguł przekazywania zamówień oraz na bieżącą analizę i przetwarzanie składanych zamówień przed przekazaniem ich do magazynu.

W chwili obecnej oferujemy integrację z następującymi systemami sprzedażowymi:

  • Allegro
  • Click Shop
  • eBay
  • Ebexo
  • GoShop
  • IAI
  • I-Systems
  • Magento
  • PrestaShop
  • Shoper
  • Sklepicom
  • SoteShop
  • Shoplo
  • SkyShop
  • Spree Commerce
  • WooCommerce

Automatyzacja zamówień – Integracja własna API

Kod kreskowy (EAN) to kluczowe oznaczenie produktu. Na jego podstawie odbywa się cała praca magazynowa. Jeśli znasz kod kreskowy produktu – przepisz go dokładnie w tym polu. Ale co zrobić jeśli produkt nie posiada kodu EAN lub Ty go nie znasz? W takim wypadku nie musisz go wprowadzać. Magazynierzy rozpoznają produkt w dostawie na podstawie pozostałych informacji i jeśli produkt nie posiada kodu kreskowego – zostanie mu on nadany przez nasz system. (w kartotece zobaczysz go klikając w opcję “Szczegóły” na liście produktów). Jeśli wiesz, że produkt nie posiada kodu i na pewno trzeba będzie mu go nadać – poinformuj o tym swojego opiekuna w Logistiko przed wysłaniem dostawy, wspólnie ustalicie jak najlepiej oznaczyć produkt, żeby uniknąć pomyłki przy przyjęciu dostawy.