Obsługa sklepów internetowych

Obsługa sklepów internetowych

Logistiko zostało stworzone z myślą aby obsługa sklepów internetowych była dostępna na całym świecie. To co odróżnia nas od innych oraz daje nam możliwość dążenia do osiągnięcia tego celu to własna unikalna technologia połączona z dopracowaną do perfekcji obsługą klienta. Podobnie jak nasi klienci którzy są autorytetami i liderami w swoich branżach tak i my jesteśmy ekspertami w dziedzinie dostarczania obsługi sklepów internetowych na całym świecie. Dzięki temu, że zarządzamy Twoimi zamówieniami, Ty możesz skoncentrować się na rozwoju swojej firmy i tym co jest dla niej najważniejsze.

Jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm na rynku jesteśmy zintegrowani z największymi i najpopularniejszymi systemami CRM i e-commerce na świecie. Dzięki temu możemy pomóc prawie każdej firmie i w niemal każdym aspekcie. Nasza doceniona technologia oraz ogromne zasoby pozwalają Ci korzystać z najnowszych i najlepszych technologii bez ogromnych, wciąż powiększających się nakładów finansowych. Logistiko pozwala obniżyć koszty obsługi i infrastruktury związanej z obsługą zamówień, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na inwestycję i rozwój podstawowej działalności.

Elektroniczny handel detaliczny, hurtowy oraz całe cykle sprzedażowe wymagają kompleksowego systemu zarządzania zamówieniami. Logistiko upraszcza proces realizacji zamówień w przedsiębiorstwach z sektora e-commerce. Nasz najwyższej klasy magazyn zaopatrzony jest w specjalistyczny sprzęt oraz działa w oparciu o najnowsze technologie. Zapewnia to wysoką elastyczność całego systemu, dlatego Logistiko może świadczyć obsługę logistyczną sklepów internetowych zarówno dla drobnych prywatnych przedsiębiorców sprzedających swoje produkty na portalach aukcyjnych oraz dla dużych sklepów internetowych zarówno wyspecjalizowanych w konkretnych niszach jak i wielobranżowych.

Jak działa kompleksowa obsługa sklepów internetowych

Jesteśmy specjalistami branży ecommerce z wieloletnim doświadczeniem dlatego wszyscy w Logistiko doskonale rozumieją procesy i cykle sprzedażowe zachodzące w tej branży. Zamówienia z sektora business-to-business wydają się być dokonywane w sposób logiczny, gdyż na decyzje zazwyczaj ma wpływ więcej niż jedna osoba w firmie, a zakup prawie zawsze jest dokonywany z wcześniej zaistniałej potrzeby. Natomiast jeśli chodzi o zamówienia dokonywane w sektorze business-to-consumer, z samej natury jaką posiadają konsumenci detaliczni, często bywają dokonywane emocjonalnie oraz pod wpływem chwili, nierzadko bez zaistniałej wcześniej potrzeby.

Różnice w cyklach zakupowych oraz powody ich istnienia są tak zróżnicowane jak zróżnicowana jest gama oferowanych klientom produktów. Na szczęście pojemność naszego magazynu oraz nasza zaawansowana infrastruktura logistyczna na czele z możliwością integracji API z najróżniejszymi platformami ecommerce pozwala łatwo zarządzać wszystkimi rodzajami sprzedaży. Logistiko pozwala dotrzeć Twoim produktom do większej liczby klientów, gdyż dzięki nam Twój biznes ecommerce osiągnie globalny zasięg. Nasz personel składający się z najlepszych programistów oraz wysokiej klasy specjalistów od logistyki i magazynowania poświęca każdy swój czas aby odpowiedzieć na Twoje pytania, wątpliwości i pomóc Ci osiągnąć jak najwyższą sprzedaż.

Obsługa magazynowa sklepów internetowych

Twoje towary zainwentaryzowane w naszym magazynie będą gotowe do natychmiastowego pakowania i wysyłki do Twoich klientów. Metody działania naszego magazynu są tak zoptymalizowane aby spełnić wymaganie dostawy Twojego produktu w czasie 24h od złożenia zamówienia. Gdybyś chciał dokonać tego samodzielnie, musiałbyś poświęcić wiele swojego cennego czasu i pracy, ale możesz powierzyć to naszemu wykwalifikowanemu personelowi, a samemu nadzorować swoją ekspansję gospodarczą. Klienci Logistiko mają dostęp siedem dni w tygodniu 24 godziny na dobę do swoich zasobów za pośrednictwem specjalnego panelu obsługi. Dzięki temu mogą zarządzać swoimi zapasami zawsze i wszędzie. Połączenie biznesu ecommerce z Logistiko pozwala zaoszczędzić pieniądze i czas, które trzeba byłoby poświęcić na implementację nowych zasad i systemów samodzielnie.

Jak powinna wyglądać prawidłowa obsługa sklepów internetowych

Nasze centrum usługi fulfillmentu dla ecommerce Logistiko może również obsługiwać dla Ciebie jedną z trudniejszych usług jaką są zwroty towarów. Nasz zespół sprawdzi każdy zwrócony do naszego magazynu towar. Przeprowadzimy za Ciebie pełną kontrolę zarówno wzrokową jak i fizyczną, a cały proces zostanie dokładnie udokumentowany fotograficznie. Nasz zespół oceni czy zwracany produkt spełnia określone wcześniej przez Ciebie kryteria i jeśli nic nie stanie na przeszkodzie przyjmie towar z powrotem na stan magazynowy. Jeśli będzie on w pełni wartościowy to zostanie zapisany w systemie. O wszystkim zostaniesz poinformowany, a cały proces będzie widniał w Twoim panelu użytkownika, tak samo jak informacje o produktach uszkodzonych i nie nadających się do ponownej sprzedaży.

Similar Posts

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.